Irány a strand!/ Heading to the beach!

Irány a strand!! Hurrá!!  És mi hasznosabbat varrhattam volna erre az alkalomra mint egy strandköpenyt!  🙂

We are heading to the beach!! Yay!! And what better thing to sew than a beach robe! 🙂

P1030399k

A szabásmintát a Made Everyday oldalán találtam és igazából ez volt az egyetlen olyan köpeny ami jól  néz ki és könnyen is varrható. Bár csak 4 éves méretig tervezték, szerintem ettől nagyobb gyerekre is jó. Én a 18 hó-3 éves méretet varrtam a 3 évesemnek és  úgy látom még jó lesz egy darabig…és ezen kívül könnyen nagyítható.

I found the pattern on  Made Everyday , in fact this was the only really nice and easy to make robe pattern I could find. It goes up only to size 4T, but I’m sure it would fit an older child as well , I made size 18 mos-3T for my 3 years old and there is plenty room for growth… and it can be easily sized up.

P1030386k

Persze, nem csak strandra való, R. leginkább fürdőköpenyként használja.

Of course, it’s not only for the beach, R. wears it mostly as a bathrobe. 

P1030381k

A frottír anyag amit használtam hozzá nagyon szép,  puha és nagyon tetszik ez a napsárga szín.

The terry fabric I have used is so soft and lovely and I love this bright sunny yellow colour. 

P1030396k

A következő képek már a strandon fognak készülni 🙂

Can’t wait to take some photos on the beach 🙂

Anyag/Fabric: Pamutti 

Szabásminta/Pattern: Beach robe

Leave a Reply

