Rövid nacik/ Summer shorts

Nyaralásra készülve varrtam néhány rövid nadrágot R.-nak, szeretem mert nagyon praktikus ruha darabok. Ahogy a legutóbbi bejegyzéseimben (itt és itt) tettem, most is ingyenes szabásmintát használtam, ráadásul kettőt.

We are getting ready for the summer holidays and I made R. some very practical shorts. As in my previous blog posts (here and here) I used free patterns again, this time two of them.

Az egyikhez  a City Gym Shorts szabásmintát használtam a Purl Soho-tol (ráadásul ez felnőtt verzióban is megtalálható-szintén ingyen). Nagyon egyszerű és mutatós kis darab, nekem nagyon tetszik. Vékony farmer anyagból varrtam, tökéletes a nyári melegbe.

For one of them I have used the City Gym Shorts, another great pattern from Purl Soho (and the best thing is that it comes in adult size too). I made this shorts with a lightweight denim fabric, just perfect for the hot summer days.

 

P1030859z

P1030860z

A másikhoz pedig több türelem kellett, hogy megfejtsem a szöveget, ugyanis ezt a holland Emma&Mona oldalon találtam és google translate-os segítséget kellett kérnem, hogy a szöveget megértsem, bár a képek alapján is el lehet igazodni. A végeredmény nagyon aranyos ezért elasztikus anyagból is varrtam egyet (a tanácsom, hogy ebben az esetben vastagabb anyagot használjatok, aminek jobb a tartása).

It took more patience for the other pair of shorts from Emma&Mona since I don’t understand Dutch and I had to google translate the instruction,  though I think that one can make these based on the photos only. I was pleased with the final result, so I made another one from knit fabric (I recommend using a thicker fabric in this case).

P1030866z

P1030880z

Azt hiszem ezeket a szabásmintákat évekig fogom használni 🙂
I think I will use these patterns years from now one 🙂

Szabásminta/Pattern: City Gym Shorts, Pippa Pants

 

 

Leave a Reply

