Japán inspiráció/ Japanese inspiration

A napokban ismét kezembe került ez a japán szabászati könyv amiről már szó volt egy korábbi bejegyzésben. Annyira aranyosak, elegánsak és lezserek a benne található ruhák, hogy meg szeretném varrni mind 🙂  Na, de ezúttal egy tunika-szerűségre esett a választásom.

A few day ago I came across this Japanese sewing book of which I’ve blogged before here. The clothes are so cute, elegant and casual that I want to sew them 🙂 But this time I have chosen a tunic-like top.

IMAG5526

 

 

Kicsit izgultam az elején, mert a szabásminta vászon anyagot javasol, viszont én jerseyt akartam ehhez használni, de gondoltam nem árt egyszer így is kipróbálni. Ezt leszámítva a továbbiakban az utasítások szerint jártam el.

I was a little nervous at first, because the pattern calls for woven fabric, but I wanted to use jersey for this. I figured it would’t hurt to try this out. But apart from this I followed the book’s instructions in everything (else).

P1030131l

 

A könyvben levő szabásminták 100 cm-es mérettől indulnak és R.-nak, aki most 93 cm magas, ezt a méretet készítettem el, de nem gondolnám, hogy túl nagy lenne rá.

The patterns in this book start from size 100 cm and this is the size I made for R. who is 93 cm tall and I don’t find this to be too big on her.  

 

P1030103l

Az eredmény jobb lett mint gondoltam volna! Nem tudom milyen lenne a megfelelő típusú anyaggal, de tény, hogy ez így nagyon tetszik!

I am very pleased with the result! I don’t know how it would look in woven fabric, but I like it very much this way! 

P1030125ll

Gondoltam feldobom a szürkeséget egy korál színű zsebbel- a végén már nem találtam jó ötletnek, de épp mikor azon gondolkodtam, hogy leszedem, R. megkérdezte „hol van a másik kéznek való zseb?”…szóval maradt 🙂

I thought I would brighten up the grayness with a little coral pocket but in the end I didn’t like it that much. Just when I was about to take it off, R. asked “where is the pocket for the other hand?”…so I left it on 🙂

P1030105l

 

Mie indított egy japán varrás sorozatot a Petit a Petit and Family blogon, remélem kedvet kaptok hozzá!

Mie started a Japansese sewing series on Petit a Petit and Family blog, I hope you  stop by!

2 thoughts on “Japán inspiráció/ Japanese inspiration

  1. Thank you so much for linking to Sew Japan with Mie! This tunic is absolutely adorable!! I love the fabric. And how cute is your daughter 🙂

    Like

Leave a Reply

