Egyszerű kardigán

 

A napokban került a kezembe egy kardigán amit két-három hónapja varrtam és amiről teljesen megfeledkeztem, pedig már akkor akartam írni róla. De most bepótolom!

Nem tudom, hogy vagytok ti ezzel, de R. ha gombos ruhát visel az nem maradhat begombolva! 🙂 Ezért külön megtetszett ennek a kardigánnak a kialakítása mivel nem kell rá gomb-és persze így kevesebb is vele a munka.

A szabásminta itt található: Slouchy Cardigan

Korábban is varrtam már innen és szokás szerint most is a leírás egyértelmű, könnyen követhető volt. Egyszerű és nagyon gyors feladatnak bizonyult, tökéletes arra, hogy egy kezdő is rákapjon a varrás ízére 🙂 Ha jól emlékszem egy órát vett igénybe, beleértve a szabásminta nyomtatását, összeillesztését stb. Nem kell feltétlenül lock varrógép hozzá, elég egy „sima” is, persze ebben az esetben cikk-cakk öltést kell használni.

Ami az anyagot illeti én egy vékonyabb szabadidő anyagot használtam, de majdnem minden elasztikus anyag jó hozzá, attól függően milyen időszakra szánjuk.

Hozzá kell tennem, hogy egy kicsit módosítottam rajta, márpedig az ujjainak a passzé részét bővebbre szabtam mert gondoltam R.-nak kényelmetlen lesz ha szoros, de szerintem az eredeti változat praktikusabb, legközelebb (tavasszal) így is kipróbálom.

Ötletekért ide is be lehet nézni: Instagram

Emlékeztek még a rózsás nadrágra? 🙂

P1020688k

 

Leave a Reply

