Kötögetés

Kezeket fel, aki úgy gondolja, hogy egyik nagyon jó módja a kikapcsolódásnak az esti órákban (miután letudtuk a napi kötelezőket) a KÖTÉS! Főleg TV előtt 🙂

Egyik nap az Instagram böngészése után fellelkesülve, teli inspirációval, elővettem a tűket és nekiláttam a munkának. Mivel a tavaly kötött pulcsit R. kinőtte, ezért gondoltam kötök egy újabbat a  Drops Design oldalon talált minta alapján mivel annyira nem vagyok ügyes, hogy magamtól jöjjek rá, hogy és mint, hány sor ide, hány szem oda 🙂 Ez a minta elég egyszerűnek bizonyult miután a google és youtube segítségével megfejtettem, hogy angolul melyik rövidítés mit jelent. Biztos vagyok, hogy nagymamám rájött volna mind ezekre ha csak ránéz a képre 🙂

A leírásban javasolt Drops Muskat fonalat  a Barkafonal oldaláról szereztem be (extra gyorsan postáznak!!). Nagyon jó vele dolgozni, szuper minőség, 100% pamut és meglepetésemre Oko-Tex tanúsítvánnyal rendelkezik!

P1020922p

 

Bár a leírás egyértelmű, attól féltem, hogy az ujjak rövidek lesznek, így egy kicsit hosszabbra kötöttem……..tévedtem és jócskán fel kell tűrni  🙂

Mivel majdnem minden kötött pulcsi R. szerint „szúúúr”, alkalmam nyílt arra, hogy a múltkor készült ferdepántot használjam. A nyakrész belső részén varrtam rá, így mindenki boldog és legalább nem látszik mennyire elbénáztam a nyak kialakítását  🙂

P1020913

 

És ezek a gyöngyház gombok

P1020917

 

Most készül a kék változata, ezúttal szigorúan a leírás szerint  🙂

IMG_20160117_194634

Leave a Reply

