Babóca

Mivel nagy sláger mostanában nálunk „Bogyó és Babóca” nagyon megörültem amikor rátaláltam egy gyönyörű Nosh biopamut pöttyös anyagra (leárazva!) és meg is ragadtam az alkalmat, hogy ebből varrjam a Szilveszteri „party ruhát” R-nak  🙂

Már egy ideje gondolkodtam (és persze még több ideig böngésztem az Instagrammot ötletekért) ezen a Lil Luxe szabásmintán, de valahogy nem volt ihletem hozzá-na persze, minden a megfelelő anyagon múlott. Bevallom valahogy több időt töltöttem a varrással, mint amennyire számítottam az elején, pedig retrospektívé nem annyira bonyolult és gondolom másodjára gyorsabban fog menni.

Szeretem ezt a szabásmintát mivel több opcióból lehet választani: rövid vagy hosszú, sima vagy húzott ujjú (amitől különösen bájos), a hátát lehet egy darabból készíteni, de fel lehet dobni azzal, hogy a közepét (az összehúzott részét) más anyagból varrjuk és nem utolsó sorban rugalmas és vászon anyagot is használhatunk hozzá.

Én a hosszú, húzott ujjú változat mellett döntöttem és nagyon megtetszett ez a megoldás.

P1020865

A hátát egy darabból készítettem mivel épp nem volt mivel kombináljam a pöttyös anyagomat és az igazság az, hogy már nem is volt túl sok időm foglalkozni vele.

P1020864

Amin legközelebb változtatni fogok az a nyakkivágás mivel túl nagy lett, ezért utólag kicsit össze kellett varrnom a vállánál, amitől nem voltam boldog, de végül nem lett (túl) feltűnő.

Bár élőben nem igazán piros (inkább pink) és a pöttyök sem feketék (sötét kékek) elégedett voltam vele.

P1020863

Hogy kerek legyen a dolog készült hozzá egy leggings is szintén Nosh biopamut, ezúttal amolyan szabadidő anyagból, jó meleg és annyira puha! A képen nem látszik, de tulajdonképpen sötétkék 🙂

P1020854

És íme itt az én kis Babócám 🙂

P1020851m

B.Ú.É.K

 

Leave a Reply

