Ünnepi kiadás

Mivel úgy tervezem, hogy ez lesz az idei év utolsó blogbejegyzése, gondoltam kissé ünnepélyessé teszem 🙂

Egy japán szabászati/szabásmintás könyvről szeretnék írni pár sort amit még az év elején vettem és, bár eddig nem sokat varrtam belőle remélem jövőre ez változni fog mert nagyon jó kis szabásminták vannak benne és a könyv maga is kiválóan meg van szerkesztve.

P1020794

Nemcsak szabásmintákat tartalmaz, hanem részletes leírást a különböző technikákról melyek lépésről lépésre illusztrálva vannak,

így nagyon egyszerű mindent megérteni és „utánozni”. A könyv összesen 8 szabásmintát tartalmaz (100-140-es méretekben) és még egy-néhány ötletet, hogy lehet még ezeket variálni.

Én ezt a kis felsőt készítettem belőle és bár kezdő vagyok, nagyon egyszerű volt követni az utasításokat.

P1020790

Szerintem a végeredmény nagyon jó lett (legalábbis én meg vagyok elégedve magammal 🙂 ).

Gombok helyett patentokat használtam mert könnyebb felhelyezni, jól lehet játszani a színekkel  és nem utolsó sorban gyorsabb így öltöztetni a gyereket 🙂

 

Ezt a gyönyörű Michael Miller anyagot még valamikor a nyáron vettem a Fabrikashopból és azt kell mondjam élőben még szebb!

Kiderült nagyon jól passzol a  bohém nadrághoz, így azt hiszem végül ez lesz az Ünnepi ruha 🙂

P1020769

Mivel R. ma nem volt pózolós hangulatban így ez lett a legjobb kép róla:

P1020788

Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet!!

One thought on “Ünnepi kiadás

  1. Pingback: Japán inspiráció/ Japanese inspiration | A cérna végén

Leave a Reply

