Pihe-puha flanel

Hihetetlen, hogy mennyire gyorsan telik ez az év is és nemsokára itt a Karácsony!

Szeretem időben kitalálni/megvenni/elkészíteni az ajándékokat, így az Ünnepek előtt már csak a főzésre kell koncentrálnom (ami így sem egy könnyű feladat).

Idén örömmel töltött el, hogy egy picike kislánynak varrhatok ajándékot és bevallom sok időt töltöttem a szabásminták, anyagok kiválasztásával. Végül egy kényelmes nadrág és tunika (vagy inkább ruha?) mellett döntöttem. És a szín? Csakis RÓZSASZÍN!! 🙂

Általában szeretem a visszafogott mintákat és színeket, de ennek a gyönyörű Michael Miller flanelnek nem tudtam ellenállni. És élőben még szebb, a kislányomat elvarázsolta a sok színes mókus, őzike, bagoly… 🙂 Ha nektek is megtetszett a Fabrikashopban van még belőle!

IMG_20151112_094504

A nadrág szabásmintája itt található. Nagyon egyszerű, gyorsan megvarrható, seperc alatt készen volt. Ezen kívül nagyon kényelmes és mivel az alja gumírozott nem húzódik fel a pici lábakon.

A tunikához az Ottobre  magazin 6/2012 számából inspirálódtam (a Fabrikashopban találtam) és úgy döntöttem feldobom egy pom-pom  szalaggal-ami nem kevés fejtörést okozott, ez volt az első alkalom, hogy ilyent használtam.

 

Ez lett a végeredmény és már alig várom, hogy a pici Katicán  is láthassam 🙂

P1020620

Ti hogy álltok a karácsonyi készülődéssel?

 

2 thoughts on “Pihe-puha flanel

  1. Pingback: Pihe-puha flanel (2) | A cérna végén

  2. Pingback: Húsvéti nyuszi/ Easter bunny | A cérna végén

Leave a Reply

