Még egy pulcsi

Be kell vallanom, hogy elkapott  a Bimaa pulcsi láz 🙂  A múltkor már írtam róla és azt is megemlítettem, hogy készült egy második darab… és még folytatnám ha lenne hely a szekrényben 🙂

Mivel egyszínű anyagból készült fel akartam dobni egy kis  szabadkézi gépi hímzéssel (nézzétek el nekem a béna mintát, kezdő vagyok még 🙂 )  és gondoltam még érdekesebb lesz ha a minta egy részét ráfestem. Így került rá egy ezüst színű madárka és csak remélni tudom, hogy bírja majd a mosást (ezzel a festékkel nem dolgoztam még eddig) mert a lányom nagyon szereti a kis “csip-csip”-et 🙂

Ilyen lett:

IMAG5003

Olyan jó meleg idő volt ma, hogy nem lehetett kihagyni egy kis késő őszi játszóterezést.

IMAG5005        IMAG5004

Mehet is a mosásba első alkalom után 🙂

One thought on “Még egy pulcsi

  1. Pingback: Rózsás nadrág | A cérna végén

Leave a Reply

