A körsálról

Ez is tipikusan egy olyan projekt, amit bonyolultabb leírni mint elkészíteni 🙂

Mire van szükségünk:

-gyerek méret esetén egy darab 30×100 cm-es rugalmas anyagra (én jerseyt használtam, de bármilyen más rugalmas anyag is jó lehet hozzá)

-felnőtt méret esetén ettől hosszabb, kb. 30×120 cm

-varrógép

Helyezzük az anyagot színével felfelé majd hajtsuk ketté, úgy, hogy a hosszú oldalak találkozzanak.

P1020382

Varrjuk végig (én 1 cm-es varrásráhagyással dolgoztam…nagyjából 🙂 ), majd fordítsuk színére.

P1020384

Na, most jön az a rész amit bonyolultabb leírni mint megcsinálni: fogjuk a két rövid végét és rögzítsük egymáshoz a széleket, úgy, hogy a varrás vonal két vége feddje egymást.

P1020385P1020387

Majd kezdjük el körbe varrni. Ahogy haladunk nehezebb lesz a dolgunk ,mert egy idő után kevés lesz a „hely”.

P1020389

Hagyjunk egy kis rést amin keresztül majd kifordítjuk a sálat, majd közel a széléhez varrjuk ezt össze (vagy varrjuk össze kézzel rejtett öltéssel-nálam győzött a lustaság 🙂 )

P1020390 P1020391 P1020392

Miután elkészítettem a kislányomnak annyira megtetszett, hogy magamnak is varrtam egyet, de az az érzésem, hogy nem fogok megállni egy darabnál 🙂

P1020394P1020396

Ha kedvet kaptatok hozzá osszátok meg velem is az eredményt! 🙂

One thought on “A körsálról

  1. Pingback: Végre gyapjú! | A cérna végén

Leave a Reply

